Regulamin

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.kwiaciarnia.olsztyn.pl prowadzony jest przez Beatę Lendo prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Kwiaciarnia Rosa Beata Lendo, AL. Wojska Polskiego 10 a, 10-290 Olsztyn nip 7391585289, regon 280045698, adres poczty elektronicznej: rosa@kwiaciarnia.olsztyn.pl. Kwiaciarnia Rosa prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych  za pośrednictwem strony internetowej www.kwiaciarnia.olsztyn.pl , zamówień telefonicznych oraz przesłanych faksem.

2. Zakupione produkty (bukiety, kosze z kwiatów, wiązanki itp.) z dostawą na terenie miasta Olsztyna i najbliższych okolic są przygotowywane przez naszych florystów, w naszej kwiaciarni i dostarczane pod wskazany w zamówieniu adres, przez naszego kuriera. W przypadku zamówień z dostawą w znacznej odległości od naszej siedziby, zastrzegamy sobie prawo zlecenia do realizacji zakupionej u nas usługi, naszym partnerom w miejscu lub pobliżu miejsca dostawy.

3. Dostawy kwiatów realizowane do instytucji, banków, hoteli, dużych zakładów itp. są doręczane do sekretariatu bądź recepcji.

4. Odstąpienie od umowy – ze względu na nietrwałość naszych produktów nie przysługuje odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Zapewniamy doręczenie kwiatów w ciągu 24 godz. od momentu złożenia zamówienia i uiszczenia należnej zapłaty.

5. Prezentowane ceny są cenami brutto, zawierają podatek VAT i są gwarantowane w momencie złożenia zamówienia oraz uiszczenia należnej zapłaty. Faktura VAT jest wystawiana na żądanie zamawiającego. Walutą płatności za realizowane usługi jest PLN. W przypadku płatności realizowanych na nasze konto z zagranicy w obcej walucie, będą one przewalutowane na PLN po określonym kursie przez bank.

6. Podane ceny zawierają koszt dostawy na terenie miasta Olsztyna. Ceny dostaw poza miasto Olsztyn w zależności od odległości, są ustalane indywidualnie. Standardowo dostawy realizujemy w godz. 09:00 – 18:00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy i niedziel. W przypadku konieczności zrealizowania usługi poza nasze standardy wyceniam indywidualnie.

7. Jeżeli otrzymamy nieprawidłowe informacje o karcie kredytowej lub płatności, nie będziemy mogli zrealizować zamówienia. Spróbujemy skontaktować się z Tobą w celu uzupełnienia tych informacji, ale po Twojej stronie leży pełna odpowiedzialność za dalsze skutki podania nieprawidłowych informacji.

8. Prezentowane produkty w naszym sklepie są zdjęciami realnych bukietów, wykonanych przez naszych florystów, jednak zamówiony bukiet może nieznacznie różnić się od tego na zdjęciu, zawsze dokładamy wszelkich starań aby wykonane kompozycje były identyczne z tymi prezentowanymi na naszej stronie www.

9. Kwiaciarnia Rosa nie odpowiada za sytuacje, w których odbiorca bukietu jest nieobecny pod wskazanym adresem dostawy lub odmawia odbioru kwiatów z przyczyn innych niż jakość dostarczonego produktu. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem dostawy zostawiamy informację o próbie dostarczenia przesyłki z prośbą o kontakt telefoniczny w celu zrealizowania usługi. Jeżeli kontakt ze strony odbiorcy nie nastąpi w ciągu 24 godz. usługę uważa się za zrealizowaną. W przypadku odmowy odbioru kwiatów z przyczyn innych niż jakość dostarczonego produktu, kurier na odwrocie dowodu dostawy sporządza stosowną notatkę, w takim przypadku usługę również uważa się za zrealizowaną. W sytuacjach zaistniałych powyżej, informujemy drogą mailową lub telefoniczną o braku możliwości dostarczenia, przygotowanego przez nas bukietu, wskazanemu w zamówieniu odbiorcy.

10. Zastrzegamy sobie możliwość anulowania złożonego zamówienia – jeżeli wystąpią takie okoliczności informujemy niezwłocznie zamawiającego i zwracamy 100% wartości złożonego zamówienia. Za brak realizacji zamówienia ponosimy odpowiedzialność do 100% jego wartości.

11. Opisy i zdjęcia produktów są własnością „Kwiaciarni Rosa”. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez wiedzy autora jest zabronione. 

12. Reklamacje i zwroty- W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości dostarczonego bukietu Odbiorca zobowiązany jest sporządzić notatkę na formularzu potwierdzenia odbioru przy dostawie, wówczas niezwłocznie w terminie do 24 godz. podejmujemy decyzję w sprawie rozstrzygnięcia zgłoszonej reklamacji, jeżeli reklamacja zostanie uznana następuje wymiana wadliwego towaru lub zwrot pieniędzy. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Ze względu na specyficzny charakter realizowanej przez nas usługi (świeże kwiaty), wszystkie reklamacje muszą być zgłaszane przy dostawie.

Bezpieczeństwo transakcji i ochrona danych osobowych

13. Akceptujemy różne formy płatności:  karta, przelew, gotówka 

14. Płacąc kartami kredytowymi z naszej strony www.kwiaciarnia.olsztyn.pl następuje przekierowanie do serwisunaszego partnera – serwisu obsługi płatności Payu, karta jest autoryzowana przy zastosowaniu protokołów szyfrujących. Kwiaciarnia „ROSA” w Olsztynie nie otrzymuje żadnych danych dotyczących Państwa karty płatniczej, a cały proces odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego interfejsu firmy Payu.

15. W przypadku realizowania zapłaty przelewem elektronicznym, płatność odbywa się poprzez stronę wybranego przez kupującego banku, gdzie  bezpieczeństwo dokonywanej transakcji gwarantuje bank, który posiada odpowiednie systemy zabezpieczeń.

16. Klient dokonujący rejestracji w sklepie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych tylko w celu realizacji zamówienia.

17. Nie udostępniamy podmiotom trzecim danych osobowych naszych klientów.

18. Dokładamy starań do zabezpieczenia danych osobowych naszych klientów przed nieautoryzowanym dostępem zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

19. Każdy klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z bazy danych sklepu.

20. Prowadzimy legalną działalność gospodarczą i gwarantujemy, że zawierane transakcje są zgodnie z obowiązującym prawem, dokładamy również wszelkich starań żeby zakupy w naszym sklepie cechowały się profesjonalizmem  i satysfakcjonowały naszych klientów.

21. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, wszelkie spory rozstrzygane będą we właściwym sądzie w Olsztynie.